close
تبلیغات در اینترنت
مجتمع چاپ سعید - 6

ارائه خدمات چاپ، طراحی گرافیک و تبلیغات

با ما موفقیت در دستان شما ... !


Image Post

تغییر فونت پیشفرض ویندوز 10

کاربران در نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز مثل ویندوز ۷، به راحتی می‌توانستند با کلیک راست بر روی میزکار خودشان، از تنظیمات خود ویندوز برای تغییر فونت، تغییر اندازه صفحات، تول‌تیپ ها، منوها، و .. استفاده کنند، اما تا حدی زیادی تغییراتِ قلم، رنگ، اندازه صفحات و .. در ویندوز ۱۰ با محدودیت مواجه شده است و شما باید از رجیستری ویندوزتان برای اعمال این تغییرات استفاده کنید.

ادامه مطلب

Image Post

تصمیم گیری مدیران موفق در قرن 21

برای موفقیت در هر بازه زمانی، داشتن ابزار به‌روز و کارآمد برای شرایط آن مقطع زمانی موضوعی حیاتی و اجتناب‌ناپذیر است. با توجه به اینکه پس از سپری شدن دوران اقتصاد مبتنی بر شکار، دامپروری، کشاورزی و اقتصاد صنعتی اکنون در دوران اقتصاد اطلاعات به سر می‌بریم، ابزارهای کارآمد و به‌روز زمینه تصمیم‌گیری بهتر را فراهم می‌سازند. با توجه به این موارد و با تاکید مجدد بر اینکه در زمان اقتصاد اطلاعات به‌سر می‌بریم، تصمیم‌گیری بر مبنای اطلاعات درست، بهنگام و جامع، زمینه‌ساز موفقیت مدیران در تصمیم‌گیری آنها برای شرکت اقتصادی، کسب‌و کار و کشورشان است.

ادامه مطلب

Image Post

تبدیل شدن از یک همکار به یک رئیس

معمولا همه‌چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد: به اتاق مدیرکل یا مدیرعامل و یا مالک شرکت دعوت می‌شوید و به شما گفته می‌شود که بنا به توانمندی‌ها و سوابق درخشانتان قرار است تا چند روز دیگر به عنوان مدیر همان بخش یا شرکتی مشغول به‌کار شوید که تا دیروز در آنجا به عنوان کارمند فعالیت می‌کردید. واکنش اغلب افراد در ساعات اولیه شنیدن این خبر کاملا مشخص است: شادی و احساس غرور و البته رویاپردازی. اما پس از چند ساعت تشویش‌ها و نگرانی‌های شما آغاز می‌شود، چراکه بار سنگین مسوولیت مدیریت و رهبری یک تیم یا شرکت روی دوش شما که تاکنون تجربه این کار را نداشته‌اید سنگینی می‌کند. از سویی دیگر قرار است مدیریت و راهبری کسانی را بر عهده بگیرید که تا چندی پیش همکارشان بوده‌اید و در کنار آنها کار می‌کردید.

ادامه مطلب

Image Post

6 راه برای بهبود مهارت‌های ارتباطی کارکنان

آیا تاکنون به‌عنوان یک مدیر از خود پرسیده‌اید که چرا برخی از کارکنانتان در محل کار حضوری پررنگ و تاثیرگذار دارند و برخی دیگر به هیچ عنوان به چشم نمی‌آیند و از اثرگذاری اندکی برخوردارند؟ پاسخ این سوال در تفاوت کارکنان از حیث برخورداری از مهارت‌های فردی و گروهی نهفته است. اگر به فرهنگ لغات مراجعه کنید در می‌یابید که برای مهارت‌های افراد این تعریف ارائه شده است: «مجموعه‌ای از مهارت‌ها و توانایی‌ها که افراد را قادر می‌سازد با دیگران تعامل داشته باشند، ایده‌هایشان را با هم در میان بگذارند، تعارضات را حل و فصل کنند و در نهایت به اهداف فردی و سازمانی دست یابند.»

ادامه مطلب

Image Post

کسب‌وکارهای کوچک و سال ۲۰۱۷

هر کسب‌وکاری برای آنکه جایگاه خود را در عرصه رقابت حفظ کند، باید از گرایش‏های اصلی و تحولات این حوزه باخبر باشد. آنچه می‌خوانید چکیده‌ای از دیدگاه‌ها و پیش‌بینی‌های کارشناسان از وضعیت کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۱۷ است که سایت «بیزنس نیوز دیلی» آن را به صورت یک گزارش مختصر اما مفید منتشر کرده است. اگر قصد دارید از سالی که پیش روست نهایت بهره را ببرید، از این گرایش‏ها و پیش‌بینی‌ها غافل نشوید:

ادامه مطلب

Image Post

با این شش راه ثروتمند شوید

شش راه برای ثروتمند شدن وجود دارد و من تضمین می کنم که اگر این شش کار را انجام دهید،

توان ثروت سازی تان بالا خواهد رفت.

1- این فداکاری را داشته باشید که یک کسب و کار راه اندازی و به مردم خدمت کنید

مردم باید اخلاق کاری داشته باشند و به مردم خدمت کنند. اگر به مردم خدمت نمی کنید، پس منبع درآمدی ندارید.

ادامه مطلب

Image Post

چگونه دلیل وقفه شغلی‌مان را توضیح دهیم؟

حدود سه ماه است که در جست‌وجوی کار هستم. کاملا به پیشرفت‌های خودم واقفم چون در مصاحبه‌های اول، آن‌قدر عصبی می‌شدم که تقریبا خودم را می‌باختم. موقع جواب دادن به سوالات مصاحبه، لکنت زبان می‌گرفتم. وقتی از جلسه مصاحبه بیرون می‌آمدم احساس آزادی می‌کردم و اصلا برایم مهم نبود که قبول یا رد شوم، اما حالا عملکردم در مصاحبه‌ها بهتر شده و اعتماد به نفس بیشتری دارم. دوستانم در شرکت خرده‌فروشی می‌گویند: «دوست نداریم از اینجا بروی. تو فوق‌العاده‌ هستی.»همکارانم فوق‌العاده‌اند و من هم از اینکه آنها را ترک می‌کنم، ناراحتم. به همین خاطر هم در انتخاب شغل بعدی‌ام وسواس به خرج می‌دهم. در حال حاضر مدیر داخلی شرکت هستم، اما هنوز یک سوال مصاحبه هست که با شنیدن آن دست و پای خودم را گم می‌کنم و نمی‌دانم چه جوابی به آن بدهم.

ادامه مطلب

Image Post

قبل از استعفا این مطالب را بخاطر بسپارید.

خارج شدن از شغلی که در حال حاضر دارید و سپس بخواهید رئیس خودتان باشید بسیار ترسناک است. اما به جای استرس بهتر است در ابتدا یک نفس عمیق بکشید و تمام مزایا و معایب آن را سبک و سنگین کنید. سپس اگر مطمئن هستید و به آن ایمان دارید آنگاه یک قدم رو به جلو بردارید.

برای اینکه به شما کمک کنیم در اینجا ۷ موردی که قبل از خارج شدن از کار و شروع کردن استارت آپ خود باید مد نظر داشته باشید آمده است.


ادامه مطلب

Image Post

چند کاره ساده برای مثبت اندیشی

بسیار مواقع افرادی در محیط زندگی و یا کارمان می بینیم که با کوچکترین ناملایمات کنترل اعصاب شان به هم می ریزد و با اطرافیان شان بدرفتاری می کنند.

 

در حقیقت اکثر ما چنان نگران مسائل و مشکلات زندگی و سرشار از افکار منفی هستیم که نمی توانیم آرامش و متانت خود را در هر شرایطی حفظ کنیم و با کوچکترین تلنگر دچار نگرانی، احساس ناامنی و ناامیدی شده و با دیگران بدرفتاری می کنیم.

ادامه مطلب

Image Post

هیتلر و 13 تئوری درمورد وی

آدولف هیتلر دیکتاتوری بود که ایده‌های دیوانه‌وارش و همچنین فلسفه‌اش از زندگی باعث شد تا کشورهای دنیا به سمت نابودی بروند و مردم زیادی در خلال جنگ کشته شوند. اما جز تفکرات نازی، آدولف هیتلر چه چیز دیگری در سر داشت؟

 آدولف هیتلر یک تکه‌ی گمشده پازل تاریخ است. مرگ او همچنان یک هاله از ابهام است و همچنان با قطعیت تمام نمی‌توان گفت او چگونه مرده است. گرچه قوی‌ترین نظریه این است که او با شلیک گلوله خود را کشته و ماموران اس اس جسد او را سوزانده‌اند تا به دست سربازان شوروی نیفتد. در کنار این همیشه در طول تاریخ تئوری‌ها و نظریات مختلفی درمورد او مطرح شده، در مورد اینکه او چه کارها کرده و چه کارهایی که قرار بوده انجام دهد.

ادامه مطلب

Image Post

آشنایی با اصول مهم دورکاری

شرکت‌های مشهوری مانند Trello و Github دو نمونه از کسب‌وکارهایی هستند که دفاتر مجازی تاسیس کرده‌اند و برای تمام افراد از سراسر جهان این امکان را فراهم آورده‌اند تا جذب این شرکت‌ها شده و از راه دور شروع به فعالیت کنند.

 

راه‌اندازی یک تیم از راه دور فواید بسیار زیادی به همراه دارد. برای مثال به شدت از میزان مخارج کلی شرکت می‌کاهد، موجب حفظ برنامه زمان‌بندی قابل انعطاف می‌شود و همچنین به جذب افراد حرفه‌ای و با استعداد کمک می‌کند. راه‌اندازی یک کسب‌وکار و پیشرفت در تیم‌های از راه دور به مراتب ارزان‌تر و سریع‌تر است.

ادامه مطلب

Image Post

این ۱۵ کار را مثل تنبل ها انجام دهید تا سالم‌تر بمانید

اگر به دنبال راه‌هایی هستید که بدون زحمت سالم بمانید، کافی است در محیط اطراف‌تان تغییرات کوچکی ایجاد کنید. اگر مجبور بودید به جای یک فرد تنبل برای برداشتن شکلات‌های اسمارتیز ۳ پله را بالا بروید اما تنقلات گیاهی درست مقابل‌تان بودند، در این صورت تنقلات سالم را انتخاب می‌کردید که به شما نزدیک‌ترند، اینطور نیست؟

به عادت‌های‌تان و تغییرات کوچکی فکر کنید که می‌توانید ایجاد کنید تا به جای گزینه‌های ناسالم، گزینه‌های سالم را مقابل‌تان قرار دهید؛ این‌گونه قادر خواهیدبود بدون این‌که واقعا تلاش کنید، سالم‌تر باشید.

ادامه مطلب

Image Post

تیم‌ها برای شکست از این ۱۰ نکته غفلت کنند!

اگر مسئولیت هدایت یک تیم بر عهده شما قرار دارد، همواره باید آگاه باشید و مشکلات را به خوبی درک کنید. آگاه و هوشیار بودن به شما کمک می‌کند به راحتی در برابر مشکلات ایستادگی کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن خود را با شرایط موجود هماهنگ سازید. اما برای آن‌که به چنین سطحی از توامندی برسید ابتدا باید با عواملی که باعث می‌شوند تیم با شکست روبرو شوند، آشنا شوید. سیلویا لافر، نویسنده سایت Inc این دلایل را برای شما بر شمرده است.

ادامه مطلب

Image Post

سه کاری که خلاق‌ترین مدیران جهان انجام می‌دهند

گر به فعالیت‌ها و نقش آفرینی کلیدی رهبران خلاق در شرکت‌های موفق نگاهی بیندازید، درمی‌یابید اغلب آنها دست به کارهایی می‌زنند که می‌تواند باعث جهش خیره‌کننده شرکت‌ها و سازمان‌های تحت رهبری شان شده و آنها را نسبت به رقبا متمایز سازد. در این میان، سه اقدام و فعالیت کلیدی وجود دارد که تقریبا تمام رهبران خلاق شرکت‌های پیشرو و مبتکر با انجام آنها توانسته‌اند دست به کارهای بزرگ بزنند و بسیاری از ناممکن‌ها را ممکن سازند. در ادامه به این سه اقدام طلایی اشاره خواهد شد.

ادامه مطلب